
Der er uendelige muligheder for reklamegaver! (foto: syddesign.dk)
Når en person har købt noget i en given virksomhed, og han får genstanden med i en pose, hvor virksomhedsnavn eller logo er trykt på, så bliver køber en billig form for reklame. Det gør han, fordi flere personer omkring ham vil se posen og dermed ubevidst få lagret virksomhedens navn til en dag, hvor de skal bruge én i den pågældende branche.
En taske bruger man mange gange
Derfor er det en god idé at overveje, om poser med tryk ikke er en billig og god form for reklame; det er simpel markedsføring, som ikke kræver meget, og som mange potentielle kunder vil kunne blive eksponeret for. Ved at sørge for, at du og dine ansatte alle benytter sig af poser med tryk, når I eksempelvis er til kundemøder eller på messer, bliver hver og en af jer til en reklamesøjle for virksomheden. Det er en fordel, da synlighed og markedsføring er to sammenhængende størrelser.
Poser med tryk kan laves miljøvenligt
Nogen poser kan som sagt laves med tryk og i flere forskellige farver. Der har de seneste år været meget snak om miljø herhjemme, og at man skal sørge for at tænke over, om ens produkter er miljøvenlige. Det kan derfor være en god idé at tænke på, om poserne er lavet efter korrekte standarder. En stor fordel er for eksempel, at poserne kan genanvendes, og at de altså ikke ryger i skraldespanden, så snart de kommer hjem. Desuden kan du overveje, hvilke materialer posen skal produceres i. Hvis du ønsker at udvise en meget miljørigtig tilgang til poser, kan du producere dine poser som muleposer, altså dem i stof, i stedet for andet lettere nedbrydeligt materiale. Det viser, at miljøet er tænkt ind i virksomhedens markedsføring. Muleposer er desuden meget holdbare og bliver sjældent smidt væk.
Klik her for at se et bredt udvalg af poser med tryk.
Se mere i disse indlæg.
Have something to add? Share it in the comments.