
Et godt logo er spildt hvis i ikke viser det frem (foto syddesign.dk)
Der findes rigtig mange aspekter i at drive en virksomhed. Der skal være styr på finanserne, man skal producere varerne eller gøre sine ting ordentligt og så skal man altid sørge for, at de ansatte er glade og tilfredse. I den sidste henseende, er det vigtigt, at man ser på, hvordan de enkelte ansatte opfører sig på arbejdspladsen. Et vigtigt aspekt i at holde sine ansatte glade og tilfredse er, at man holder deres arbejdsmoral høj. Spørgsmålet er så, hvordan man gør dette? Det er et spørgsmål hvortil der foreligger rigtig mange forskellige svar, hvor ingen svar næsten er bedre end andre. Man skal naturligvis behandle de ansatte med respekt og se på, hvordan de reagerer på denne behandling, uanset hvilke situationer det er i. Derudover kan man også sørge for, at de kan se en mening med arbejdet – dette kan man gøre, hvis man lader dem føle, at de er en del af noget, i stedet for at de arbejder på noget hver for sig. Det kan man gøre ved at få lavet T-shirts med firmaets logo til de ansatte.
T-shirts med logo føles ikke som en uniform
T-shirts med logo vil få de ansatte til at identificere sig, ikke blot med arbejdspladsen, men med arbejdet, kollegaerne og lederne. Det er altså en måde at øge de ansattes arbejdsmoral på, gennem at man får dem til at føle, at de er en del af noget større. Derfor vil arbejdet pludselig give mere mening for de ansatte, end det gjorde, hvis de gik med følelsen af, at de arbejdede individuelt uden nogen form for retning. T-shirts med logo er altså en god måde at få sine ansatte til at værdsætte arbejdspladsen – de vil altså føle, at de har en fælles kurs med de andre ansatte, uden at det virker som om, at de er uniformerede.
Have something to add? Share it in the comments.