
En tshirt er den nemmeste reklame (foto syddesign.dk)
Hvis man er erhvervsdrivende i dag, så ved man også, hvor meget det kræver at komme igennem til forbrugerne. Der er en massiv strøm af reklamer og tilbud, der hver dag flyder ud til kunderne. Især som følge af internettets uendelige muligheder for eksponering. At reklamere for sit brand er nemlig blevet langt lettere i dag, end det var for bare 10 år siden. Konkurrencen er dog også blevet langt større. Med få tryk kan man nå ud til tusindvis af mennesker med sit produkt eller ydelse, men forbrugerne ved også godt, at konkurrencen er hård, og at de selv ved hjælp af få tryk, kan finde et tilsvarende eller lignende produkt endnu billigere. Derfor er det vigtigt, at man formår at positionere sig i forbrugernes bevidsthed. Er man det første brand forbrugerne tænker på, når de skal anskaffe sig et bestemt produkt, så er der alt andet lige langt større chance for, at det er lige netop det produkt man laver, forbrugerne ender med at vælge. I dag handler det meget om at skabe merværdi omkring sine produkter. Det er ikke nok blot at sælge en bil eller en sofa, det er de mange tillægsydelser omkring produktet, der for alvor sælger. Derfor er ens brand af utrolig stor værdi. For det er i mange tilfælde lige så meget et navn folk køber, som det er et produkt.
T-shirts med logo er en effektiv måde at sprede sit budskab
Hvis man får lavet nogle lækre t-shirts med sit logo på, så kan dette nå ud til rigtig mange forskellige folk og give mange nye kunder. Hvis en ven eller bekendt pludselig tropper op i en t-shirt med et logo på, så bliver man selvsagt nysgerrig. Samtidig er det en god måde at give sine eksisterende kunder noget de både kan bruge, samtidig med at det giver lidt ekstra reklame.
Find t-shirts med logo: httpss://www.syddesign.dk/da/products/t-shirts
Have something to add? Share it in the comments.