
Reklamevand (foto: syddesign.dk)
Det er så godt lige at kunne have en vandflaske med sig, så man kan være sikker på, at man ikke lige dehydrerer, mens man er på farten. Om det er en tur i fitnesscentret, på vej over én af broerne eller måske bare en tur i skoven, så er det altid en god ide at have en flaske vand med sig. Det er også så vigtigt at huske at sørge for at holde sin krop med væske, og dette kan man bedre sørge for, hvis man husker at have en vandflaske med sig. Og noget andet smart ved vandflasker er, at man kan putte nærmest lige, hvad man vil på etiketten, og så er det da en helt genial ide at sætte sit eget præg på vandflasken med éns virksomheds eget logo, så andre bemærker (bevidst eller ubevidst) din virksomhed og måske forhåbentligt kommer i tanke om, hvad det nu lige er, den står for.
Vand med eget logo kan skabe ”word of mouth”
Dette er også, hvad der kan udvikle sig til dét, man kalder ”word of mouth”, hvilket er en form for markedsføring, som selve virksomheden faktisk ikke rigtigt er ansvarlig for. Dette er nemlig, når folk ude på markedet begynder at tale om brands, hvad de synes, og hvad de mener, brandet står for. Med word of mouth bliver opmærksomheden rettet mod dit brand, og her gælder det altså, at al omtale er god omtale, for så længe forbrugerne ved, hvad og hvem de taler om, så er dette med til, at dit brand får en position på markedet. Og der er rig mulighed for at vælge lidt forskellige vandflasker, da de findes i flere afskygninger og størrelser; så er det egentlig ikke bare at finde den rette vandflaske, der passer til målgruppen, så dit brand kan komme ud i gadebilledet?
Se et udvalg af vand med eget logo
Læs mere om vand med logo:
Have something to add? Share it in the comments.