Der er kamp til stegen, når det gælder om at vinde kundernes opmærksomhed. For mange kunder er det væsentligt, at de kan stå inde for den virksomhed, hvor de vælger at handle. Derfor gælder det for virksomhederne om at skille sig ud fra mængden.
Hvis man skal lave en handel med en virksomhed, så er det i mange tilfælde vigtigt, at man kan identificere sig med virksomheden. Dette gælder både for private kunder, der skal handle inde i en butik, eller virksomheder, der skal handle med en anden virksomhed.
Mange virksomheder får lavet logovand
Hvor det tidligere har handlet meget om pris og produkt, så handler det i dag meget om, hvilken type virksomhed man samarbejder med, og hvordan dette kommer til udtryk for omverden. Her handler det også om hvilken service, som virksomheden står for.
For mange virksomheder handler det om at vise, at man tænker på miljø, sundhed og vitalitet. Derfor er mange virksomheder også begyndt at få lavet deres eget logovand. Dette kan være med til at vise omverden , at man som virksomhed tænker sundhed ind i ens arbejde, selvom man ikke nødvendigvis arbejder med sundhedsrelaterede produkter eller service.
Stor omsætning og synlighed
Udover signalværdierne ved logovand kan der også være en god reklameværdi i at dele gratis kildevand ud. Når man får lavet sit logovand, vil der typisk være skrevet ens firmanavn, logo eller andet på etiketten. Dermed vil modtageren af logovandet kunne se, hvem der står bag flasken.
Dette kan være en fordel, da mange tager vandflasken med sig og bruger den i løbet af dagen, inden at den ryger til genbrug. Dermed er der mulighed for, at flere får flasken at se, eller brugeren flere gange bliver mindet om virksomheden.
Der er mange steder, hvor logovand kan være relevant at bruge. Hvis virksomheden for eksempel er på messe, så er der mange gode muligheder for at dele vandet ud og skabe opmærksomhed på den måde.
Vil du se mere om logovand på syddesign.dk
Læs også
Have something to add? Share it in the comments.